lördag 16 mars 2013

Sol,kalas och fynd!

Ah,vilken skön dag det har varit! Solen har visat sig,och varit riktigt varm tillochmed. Nätterna är ju fan så kalla ännu,men snart,snart är det vår! Min favoritårstid :) 

Well,igår var vi till stan då som sagt. Elias visade sina allra värsta sidor,har aldrig sett pojken vara sådär galen. Han låg på golvet och sprattlade medans jag försökte få handlat mat. Såklart var det sjukt mycket folk också. 
Besökte loppis,där lillsyrran hittade flera muminmuggar. Min kära mamma köpte en mumin-emaljmugg till mig,och en säsongsmugg till lillsyrran. Hade redan den jag så :) 
2 tröjor fick Benjamin också. 
Var till Lidl och handlade 3 påsar med mat,och det blev ynka 35€. Lönar sig att åka dit! 
Sedan Prisma där jag köpte hem jord,påskgräsfrön och några korgar. 
Så imorgon tror jag att vi ska så påskgräs när pojkarna kommer hem! 

Nå,efter staden så kom vi hem,kastade in allt vi handlat och stack vidare till Jeppo. Badade bastu och myste! Trevlig kväll :) Vaknade imorse av att Elias använde mig som trampolin haha.

Kom mig hem idag,typ klo. 12,städade lite och drog till mammas. Så blev det kalas vid grannen,så nu är jag övermätt på tårta och kaffe. Huh. 

Blir bara chill ikväll,med film och popcorn. 

Riktigt rolig helg :) 


Loppisfynd :)


Benjamins :)

Elias åt "gogo" :)
Haha,snabbklott

Svår!

Inga kommentarer: