lördag 9 mars 2013

Dagen före..

..Elias födelsedag! Han var beräknad till detta datum,men kom alltså 10:e :)

Idag har vi haft besök av min kära kvinna Jessica. Svullade vid mammas bra många timmar! Ritade,pratade och drack kaffe. 
Elias fick en Duplo-frontlastare i present,enligt honom var det såklart en "tRRaktoRR" :D Han sover tillochmed med den,så den var poppis!

Kom hem runt halv 5,lagade mat,plockade leksaker,dammsugade hela lyan,hängde upp tvätt osv.. Lär få städa igen imorgon före kalaset,mina barn är proffs på att "ööda". 

Desto mera hände inte denna dag. 


Benjamin hatar blixt :P 


Kvinnan i mitt liv :D

Tidsfördriv


Var ju som sagt till stan igår med Melissa. Var till loppis,mäcken och Prisma. 
Hennes bil gav upp,så fick agera taxi :D
Fyndade bara detta + ett trafikmärke-spel till Benjamin :
Tröja till Benjamin och "Jeggings" till mig,i love them!

1 kommentar:

Unknown sa...

Skit-bil..jag vill ha en ny! :D