måndag 18 mars 2013

Gräs och projekt?

Måndag.. Otroligt vacker dag har vi haft igen. Vaknade utvilad för en gångs skull! Ställde kidsen och körde iväg Benjamin till dagis. 
Lallade sedan bara på här hemma. Dagen gick ändå fort! 
Hämtade hem Benjamin,var till pappas och flyttade över massa x-files avsnitt och filmer,drack kaffe osv. 
Hem,sådde påskgräs med barnen,åt lasagne ja niin edelleen. Har planterat om mina få överlevande blommor också. 

Konstaterade en tråkig sak..Jag har inga barn hemma på påsk :( Surt,men that's life. Får fira lite i förväg då. Har ändå ett projekt pågång. Menar slipa samt måla mina köksstolar. Hade tänkt mig att måla dem vita,sedan gråblå på sittdelen,och lämna en vit stjärna på. Om någon fattar vad jag menar :P 


Om 1 vecka fyller jag 25 år. Crap,klimakteriet närmar sig haha! 

Dagens kludd

Klöööttt

Denna är 35-40 ÅR gammal! :O Bäst att hålla den vid liv ;)

Elias fastlimmad vid datorn :P

Inga kommentarer: