måndag 4 mars 2013

Fynd o. otur?

Huh,jag och Benjamin har sprungit som galna höns i staden J. 
Jagade som sagt en Jumpsuit till F. For till Lindex,Kappahl,Seppälä,Halpa-halli..= alla var slutsålda! 
Tillbax till Lindex för att kolla de 4 st. de hade kvar där..hm,fel storlek såklart. 
Så fick köpa något annat istället. 

Några plagg fastnade ju mig i handen också såklart. Konstaterade att jag hade några slantar kvar på mitt presentkort till Seppälä,och fick köpt en tröja till mig själv för hela 5€ :P 
Min nya favvo tror jag! 
Loppis besöktes också såklart..Benjamin var trött och låg på golvet och kallade mig SNOPP så det ekade över hela stället :P 


Nu pusta ut en stund sedan pojkarna somnat.. Så blir det natt tidigt ikväll,ska upp typ 7 imorgon bitti. Gäsp.

Konstaterade att min förut totalsvarta garderob börjat få lite färg haha. Här sitter jag nu med en illgrön topp och klarröda mjukisbyxor som jag fyndade idag! Tyylivirhe

Lindex t-shirt till Elias,och sunkbyxor till mig

Mjukisjeans till Elias

FläskJAG med nya tröjan :P 

Ugglemössa till någon av kidsen,ugglenäsdukar (Så söta så jag kunde inte låta bli),brandbilströja till E (sista som fanns!)

Kom på posten :P
Nåväl,ny dag imorgon.

Bajs

Inga kommentarer: