torsdag 21 mars 2013

Liksom-ä

..inte mycket att komma med. Så fyller i en skit-piss-lista! 

VEM
Vem är i rummet med dig? - Min kisseee Romeo
Vem önskar du var med dig nu? - Ingen.
Vem fick du senast sms av? - R
Vem av dina släktingar står du närmast? - Hmm,syrrorna?
Vem ska du träffa idag? - Ingen mera ikv.
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem saknar du? - Ingen för tillfället.
Vem festar du helst med? - Maana
Vem vill du träffa nu? - Ingen mer ikv.

VAD
Vad åt du senast? - En banana!
Vad har du på dig just nu? - Fleecetröja,svarta byxor..
Vad hör du just nu? - Blåser ute?
Vad har du på fötterna? - Strumpor?
Vad för sjukdom hade du senast? - Sjukdom? Liksom eh..? Förkylning är ju inte direkt en sjukdom..
Vad får du mest komplimanger för? - Mina ögon,och så lär jag ha ett speciellt smile ? :P
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? -Jyst he
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Kommer inte på något..
Vad för talang har du? - Talang har jag väl inte direkt...Men sjunga och rita sägs det att jag kan.
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Rita
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Elias var nyfödd då,så satt hemma och försökte amma :P

VAR
Vart går din drömresa?- Kanada,Los angeles?
Var är din mobil? - framför mig
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Seppälä
Var handlar du mest? - Matbutiker,men Lindex,seppälä?
Var är din mamma just nu? - Hemma

HAR
Har du några piercingar? - Tungan,ögonbrynet,näsan,öronen
Har du strulat med en kompis? - Hahah,ja :D
Har du provat droger? -nej
Har du piercat dig själv någon gång? - Ja,min näspiercing gjorde jag själv,och har haft den sedan jag var 13!
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja.
Har du något stort ärr? - Njaa,mitt kejsarsnittsärr isf,men det är inte stort..
Har du blivit jagad av polisen?- Jagad och jagad njaa,sprang undan en gång i Jakobstad när vi hoppade i några buskar :D
Har du varit kär på riktigt? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon?- Jeu
Har du allt du önskar dig? -Vem har det?

HUR
Hur är du i skolan? - ---
Hur är du när du festar? - Pinsam,elak :P
Hur många har du haft sex med? - Inte många.
Hur många har du varit tillsammans med? - 2
Hur ser du ut? - Som en...val?
Hur svarar du i telefonen? -"Jaaa"
Hur ser folk dig tror du? -Intressant fråga heh..Elak,pessimistisk?
Hur var du som person för två år sedan? - Har väl inte ändrat drastiskt..
Hur var du som person för ett år sedan? --

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? -
Är du singel? - japp
Är du beroende av nikotin? - Tyvärr
Är du kort? - ja,dvärg..
Är du snygg? - Nej.
Är du åksjuk? -nej
Är du helsvensk? - Finne
Är du allergisk mot något? - Pollen
Är du bra i skolan? - VAR ja.
Är du vidskeplig? - Det händer.

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Nej
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - Nepp!
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Nej
Skulle du vilja tatuera dig? - Har 1 flugskit på benet och krumelur på skulderbladet.
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Daah. Skulle vilja ha i läppen!
Skulle du kunna adoptera? - Säkert
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - nej
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Haha ingen vill ha mina sönderrökta organ :D
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Njä
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? -Jo,snoppen. pff,nej.


Undrar hur många du knaprat på,20? Hyi vittu.

Inga kommentarer: