onsdag 20 mars 2013

Åhå

Verkar nog som att jag provocerar en hel del people. Reaktioner på vissa blogginlägg. Hoops. 

Fick en "hemlighet" upp till ytan idag också,trevligt. Men den bekräftar bara vad jag länge vetat om en viss person. Som andra säkert skulle vilja veta.
You give the word WHORE a name.



Annars då.. Var på fotograferingen,gick bättre än jag trott. Har normal syn tillbaka. Skulle inte ha fått köra direkt efter,men gjorde det ändå. Blodsockret var onödigt högt,suck.. Så nu ska jag kolla det oftare hemma. Diabetessköterskan tyckte mina ögon såg märkliga ut på fotot,så får se nudå vad det betyder..
Praying to eeeh God att jag inte behöver något insulin! 

Lade precis Elias på vila,så hoppeligen somnar han fort. Tror jag kastar mig i soffan en stund då,axeln är fortfarande åt helvete trots 2 panadol.. 


Inga kommentarer: