lördag 1 juni 2013

Blabla

Är sååååååååååååå uttråkad. Alltid någon som vill snoka ;)



1. Hemstad/ort: Eh,Hirvlax.
2. Hårfärg: Just nu så blondslingat.
3. Längd: 160 cm
4. Frisyr: Uppklippt,ljust slingat,skulderbladslångt med snedlugg.
5. Ögonfärg: Blå-grön
6. Skostorlek: 41 ( ni vet ju vad de brukar säga om de med stora fötter hahah)
7. Humör: Lite halvseg,men glad.
9. Civilstatus: Singel
10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt

Om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär?: Såklart.
2. Tror du på kärlek?: Nja,inte som varar förevigt.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Tyvärr ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nepp,eller hmm inte kvinnlig iaf :D
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Nej.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Beror på..  Kanske? Det är så enkelt att vara ensam.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Vet inte
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej,anser att om man kallar det så,så är det för utseende,och då är det inte kärlek. Kärlek växer fram.
11. Är du troende? Nej,jag är troslös ;)

Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar?: Som det känns just NU så PENGAR!
2. Vin eller öl?: Öl.
3. Dag eller natt?: Hm,beror på
4. One night stand eller förhållande?: Förhållande.
5. Tv eller internet?: Internet.
6. Pepsi eller Cola?: Coca-Cola.
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Beror på humöret!
8. Färgfoto eller svartvita?: Färg.
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face.
10. Bilddagboken eller myspace?: Nothing..

Tio "Har du nånsin":
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Aldrig behövt.
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Ja,det har funnits situationer ja,i ungdomen.
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: Såklart.
4. Har du hoppat bungy jump?: Nej,men vill!
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Nääe,inga allvarliga.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Nej, usch!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: JA.
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Nej.
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Aldrig?
10. Har du någonsin rökt?: Dagligen...

Tio känslor:
1. Saknar du någon just nu?: Njää
2. Är du glad?: Ganska :)
3. Är du fundersam?: Är jag ju alltid. Men hur 17 har jag lagt mig i en sånhär situation?
4. Är du uttråkad?: Såklart,varför tramsa med detta annars?
5. Är du tysk?: Nej
6. Är du du italienare?: Nej.
7. Är du svensk?: Nej,finne
8. Är du fransk?: Nej.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej
10. Gillar du någon just nu?: Gör jag? Hmm,är lite confused.

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu?: 22:14
2. Namn? Johanna Maria Sundvik
3. Efternamn?: Sundvik.........
4.Vart bor du?: hirvlax city
5. Hur många barn vill du ha?: Får "bara" skaffa 3 pga. mina snitt.
6. Vill du gifta dig?: Never
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Äter den?
8. Har du ätit sushi?: Skulle aldrig stoppa något sånt i min käft!
9. Favoritglass?: Finns en sort som jag såklart inte minns namnet på,men den är full med kinuski :D

Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Haha jo,en gång hoppade jag och co. i buskar på Jakobsdagar,och såklart stannade polisen bredvid när jag låg i busken.. Har aldrig sprungit så hårt i hela mitt liv som då :P
2. Har du en hund?: Jag har 2 faktiskt : En som min förrförra pojkvän köpte till mig,Shadow. Han bor i Kaabi och är pappa numera,aaaw. Andra är ju Freya,som vi är säkra på att är i himlen :(
3. Sover du helst själv eller med någon?: Är van att sova själv. Så skönt att få breda ut sig :D
4.Tror du på spöken?: Absolut,låter kanske knäppt,men JAG tror att vi inte alls går vidare till någon himmel,utan går kvar här på jorden bland de levande :P

Skulle du:
1. Skulle du vilja vara längre?: Ja.
2. Skulle du vilja ha sex nu?: Den som väntar på nåt gott? ;) Haha,snart ;)
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: Nää,nästa helg ;)

Kan du:
1. Kan du röra på öronen?: Jess
2. Kan du slicka dig på näsan?: Jepp
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Jepp,tillochmed "vingla" med bara ett öga och det andra är stilla :P
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Nej :D
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Om alla andra är nyktra så JA :) Under mina graviditeter har jag såklart varit nykter på fester!
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja.
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Nej,har ingen fin mage efter mina barn :P
9. Kan du suga?: Haha,på candy menas? ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Faktiskt jo! Har under min 5-åriga fattigdom lärt mig att bara köpa det jag absolut behöver,och såklart köper jag mest till mina barn!

Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Haha jo. Sorgligt dåliga lögner :P
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Faktiskt inte vad jag minns,men vi har aldrig på så vis SAGT,utan snarare visar genom gester.
3. Har du syskon?: Ja,mina älskade Camilla,Mathias och Elin <3 em="">
4. Har du någonsin haft sex med någon?: Jag har två barn så...
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Jees :P
6. Har du varit full denna månaden? Nej,det är 1:a Juni :P
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Nej, egentligen inte.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Ja.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Läs föregående svar.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Ja,mitt barns far.
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: Kan ha hänt :D
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: Nej.

Vem:
1. Vem älskar du?: Mina söner,min familj!
2. Vem hade du senast sex med?: Krhm,Jesus? :D  
3. Vem vill du bli full med? Maana nästa helg ;)
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: Åh,finns så många. Men Metallica,Rammstein,Dead by april,Evanescence.
5. Vem pratade du senast i telefon med?: R
6. Vem är snällast i världen?: Ingen är väl alltid snäll? Men min pappa och mamma !
7. Vem vill du prata med?: Ingen just nu.
8. Vem sov du senast med?: Ensam.
9. Vem såg dig full senast?: Maana? :D
10. Vem vet allt om dig?: Tror INGEN vet allt om mig faktiskt. Önskar man skulle kunna lita på folk ...



Nej nu ----> Tv eller något annat ;)

Inga kommentarer: