tisdag 25 juni 2013

Sweet Jesus

Efter en regnig början på dagen,blev det istället varmt och soligt. Noll luft har det varit,finns det liksom inget mittemellan? 

Fick som sagt Maana och Matilda på besök. Fick så tråkigt här,så vi trippade över till syrrans :P
Efter det postade jag lite kläder jag fått sålt,sedan blev det beachen med kidsen.
Elias har ju såklart inget sorts vett,eller respekt för vattnet. Han skulle gå hur långt ut i vattnet som helst utan att tänka. Men ingen drunknade,och kul hade vi! 


Efter det blev det fiske. Jag och Benjamin fick 2 stora,tyvärr bara skräpfisk. Duger till kattmat åtm. 
Imorgon kör jag B till dagis (näst sista dagen),sedan åker han till pappas. Vad jag och Elias ska hitta på det vettefan!


På tal om eeh ketchup,så surfar jag nu på Emp.fi,och SWEET JESUS vilka kläder. Jättefina,och såklart ett fint pris också. Men drömma kan man ju :) 








Och någondag när jag har mer pengar i spargrisen ska jag beställa ett skal till min Lumia :D

http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/nokia/lumia-800/fashion-brands/eulenparty/#panel-1

Inga kommentarer: