söndag 23 juni 2013

FML

Trodde jag klarat midsommar UTAN att lyckas ha sönder något,falla eller liknande. Men,nej. 
Idag upptäckte jag att min kamera är sönder. Displayen är totalt sprucken. Gah! Måste ha haft väskan på golvet,och så har någon (eller jag själv) trampat på den. 
Mera utgifter.. 
En ny är väl inte så dyr ändå,får se om jag köper en denna vecka. 

Annars en sölig dag. Sov till halv 11,fast jag skulle ha kunnat sova till 14. Morsvila! 
Städade lite,slängde ur alla klädskåp,lade kläder till försäljning osv.. 
Var och handlade lite,hämtade Elias,och glömde SÅKLART maten i kylskåpet hos Robert. Men great,där är min plånbok nu också. Ska till stan imorgon i samband med att jag för Benjamin till dagis,sååe får hämta den då. 

Minnet är bra,men kort ;) 


Blir väl lite rea-spring imorgon,inte ofta jag är alldeles själv till stan.

Nu är pojkarna lagda i säng,så nu blir det bara att chilla. 

Elins tårta,mums!






Matar kissen :P

Fjortis

Inga kommentarer: