torsdag 27 juni 2013

Thunder

Vilken dag,vilket väder! 
Vaknade 07:30 av att fönstrena skallrade som fan och regnet piskade. Blev utan ström,men hann få mitt morgonkaffe. Satt och hörde på åskan till typ 10..? Riktigt envist väder.

Typ 11-12 började det igen! Blixtrade och smällde på samma gång. Elias skrattade och jag var livrädd.
Annars en ganska lame dag. Elias har återigen varit och knaprat lös tangenter på datorn. Är så jobbigt att skriva! Samt att han lyckats få diskmaskinen att sluta fungera. BAH!

Nåjaa,jag hoppas på finare väder imorgon,då jag,Melissa och killarna har tänkt ha piknick :) Blir skoj hursomhelst!

Beställde en ny kamera igår också,blev den orangea som jag hade i förra inlägget. Den blev inte alls dyr.
Så nu väntar jag på den.. 

Imorgon som sagt blir det dejt hos Melissa,sedan (?),och på kvällen blir det fiske. Så tidig natt,eftersom vi åker iväg till Haparanda på Lördag.

Jepijepp. 

Nu galar Elias igen,så tjupp iväg.. 





Inga kommentarer: