tisdag 11 juni 2013

BRR

Kallt idag,men jag klagar inte. Behövs en sån dag emellan allt svett också!
Blåste dock så in i helvete så jag trodde taket skulle flyga av lyan.

Well.. Har bara varit en ordinary day. Var och handlade,tankade UTAN KIDS. Halleluja? 
Älskar mina barn över allt annat,men jag tror nog varje mamma tycker det är ren LYX att få åka och handla själv :)

Sen kom Maana & Matilda,samt syrran och Casper. Barnen lekte och vi satt och kvittrade lite ditt som datt. 
Så blev det pappas,massdownloading av filmer samt att jag tvättade bilen.

Nu är två övertrötta barn lagda i säng. Åh herregud,skulle behövt spela in dem när de höll på här ikväll. Totalt galna! Båda var trötta,gnälliga, och skulle såklart sitta på SAMMA stol trots att vi har 4 st att välja på. Båda ska ha just DEN yoghurten,fast det fanns 2 likadana. Oh christ. Då står dom och gapar på varandra,tills båda bryter ut i världens gråt. Och mamma ska trösta såklart,tröstar jag Elias blir Benjamin arg,och tvärtom. 
Inte lätt alltid. Men jag kämpar ;) 

Imorgon blir det att föra Benjamin till dagis,sedan ska han till pappas. Och noll program (än sålänge) på schemat för mig och Elias.

Bye bye

Inga kommentarer: