torsdag 13 juni 2013

Hönsmamma

Helt ok dag,har sprungit i stan i jakt på present till lillsyrran. Gah vad svårt! 
Besökte loppis,samt hämtade hem ett muminset till Elias av en kvinna. 3€ skulle hon ha för det :) Ett riktigt FYND!!
Så hamstrade jag hem mat som vanligt.

Sen så kom Jessica,satt vid mammas och möglade. Jag och syrran fixade till tv-bordet. Blev så fint!


Loppisfynd,inte killen utan tröjan :D


Imorgon ska vi till daddys,för han smiter iväg till Sverige över helgen. Och på tal om det så åker Benjamin till Åland på Måndag! Med sin farmor. Och jag,hönsmamma som jag är är ju helt ifrån mig. Hemska tankar om bussolyckor eller att han ska falla överbord...
Men det går nog bra! :) 

Har projekt på G på Lördag också. Ska göra en väggmålning i lillsyrrans rum :) 

Nu sover killarna,så nu blir det soffan.

Bye

Inga kommentarer: