onsdag 19 juni 2013

Rastlös

Har känt sån rastlöshet de senaste dagarna,trots att jag är inne i en trötthets-period. Är så morgontrött nuförtiden. 
Haha,konstaterade igår att jag kollar för mycket skräckfilmer. Men lite scary var det : Jag bäddar alltid min säng när jag lägger Elias att sova. Plockar bort 1000 leksaker,fixar till lakanet osv.. Nåväl,igår när jag skulle lägga mig låg det en KNIV fullt synlig bredvid min kudde? Den var garanterat inte där före. Måste ju vara Elias,men var tusan har han fått kniven ifrån? 

Onsdag idag. Har städat lyan,samt pysslat på i Elins rum. Fixade en hemmagjord smyckeställning :P Skulle fiska också,men hann inte. 

Imorgon kommer Benjamin hem,så firar vi Elin lite i förtid. På Fredagsförmiddag för jag båda barnen,och sen blir det midsommarfirande! Blir mammas. God mat,tunna,kanske fiske osv? Najs!

:D

Kludd från igår
Tror jag ska riva ur kidsens klädskåp nu,och sälja bort lite. Sedan iväg,kan ju inte skriva vart. Alltid någon som blir sur.

Puss


Inga kommentarer: