tisdag 25 juni 2013

Rainy day.

Pojkarna kollar Mumin,och jag tänker göra en sånhär.

Wiuuu!

1. En bild något/någon du saknar.

Freya som försvann för 1½ månad sedan






2. En bild på dig när du var mindre



Oujeee

3. En bild på din/dina bästa vänner


4. En bild som beskriver din "dröm"

Hmm,ett hus vid vatten? Skulle vara nice ;)

5. En bild från förra sommaren


Kukkola

Fiskare vid Ahvenlampi :D

6. En bild/bilder som beskriver dig bäst som person



Gud vad svårt :P men eehm..


Klumpig,slarvig. 
Kreativ? 

Envis
Elak,till de som förtjänar det ;)
Kom fram till senaste helg,att det är väldigt få som vet hur jag är som person. De flesta dömer mig efter att ha träffat mig 1 gång. Det är nog bara de som står mig närmast som känner mig.


7. En bild på ditt rum
Stökigt :P

8. En bild på någon/något du ser upp till

Har ingen bild på farmor,farfar,mormor..


9. En bild från ditt favorit ställe
Villan

10. En bild på något/någon som betyder mycket för dig


Mina barn ofc

Min bebis Romeo

Pappas hund Maya :P


Och såklart hela min familj :)


Inga kommentarer: