söndag 2 juni 2013

Just GREAT!

Att jag alltid lyckas.. Eller,denna gång vet jag faktiskt inte riktigt vad jag lyckats med.. Men nya vänner fick jag idag. Mr krycka och mrs fotstöd..

Började känna av värk i foten redan igår efter avslutningen. Imorse när jag vaknade kunde jag inte ens stöda på foten.
Haltade på halva dan,tills jag fick nog och ringde akuten. Fick komma in såklart,och de frågade vad jag gjort. Jaha,ingenting vad jag vet,inte stigit snett,inte gått i skyhöga klackar,inte blivit biten av något (vilket läkaren trodde först). Total mystery. 
Gammal fylleskada? Föll ju i trappan för 1½ månad sedan,men tycker det skulle ha kommit redan då?

Nå,får halta på nu tills det blir bättre. Om det inte är bättre imorgon så skulle jag beställa tid till röntgen. Läkaren menade att det är en rejäl stukning iaf.

Fick ha min bror att komma hjälpa mig med att bära in stuff. Invalid!

Annars en kladdig,äcklig dag. Braka loss lite åska och regn,och bli svalare sen...


Har trots värken hoppat på ett ben och dammsugit upp massa fluglik. 

Nu ska Elias i säng,och jag ligga på soffan! 


Inga kommentarer: