söndag 30 juni 2013

Das helg..

Jepijepp,Söndag igen. Har varit en ganska fartfylld helg. Blev Haparanda på Lördag. Första gången i hela mitt liv som jag kör ända upp dit. Och utan hastighetsmätare än mera (den gav upp dagen innan). 
Sprang bokstavligen genom IKEA,men hittade i stort sett det jag skulle ha. Sedan såklart Snusgrossisten. Gick faktiskt bra med Elias hela resan :) Kom väl hem 23 igårkväll. Var så otroligt kaputt. Det var fruktansvärt varmt uppe i Torneå,fick ha på AC hela tiden,så nu kan jag ju räkna med att bli förkyld. 
Elias lämnade hos pappa en natt,och nu åkte Benjamin iväg. Så nu är jag helt själv hemma,känns märkligt,är så tyst :P
Har iaf fått städat hela lägenheten,skurat tillochmed! Diskat FÖRHAND,samt tvättat en hel drös med kläder. Var nog onödigt lat förra veckan. 

Imorgon sticker jag,lillsyrran och Elias till stan! Ska inhandla grejs till syrrans kalas + en massa annat ;) 

Hoppas på att kameran kommer imorgon också.



Ny vardagsrumsmatta för 99kr,rea is the shit!
Nu ska jag hoppa i duschen,sedan blir det film som vanligt. 

Tjing!

Inga kommentarer: