tisdag 4 juni 2013

Självdiagnoser

Har kanske märkt av en liiiiiten förbättring med foten. Men den är fortfarande sjuk,röd,varm (där det är rött) och svullen. Läkaren sa att jag ska återkomma i slutet av denna vecka om det inte blivit bra..
Hmm,jag som är så bra på att sätta diagnos på mig själv kom fram till att det beter sig precis som en BLODPROPP! Google är bra,men ibland lite skrämmande :P Man har nog allt inom sjukdomar när man börjar läsa. 
Men om den inte är bruten,ingen inflammation,then what? 

Har bara ont på det röda området...Blåa och fina tår krhm..
Nå,det vandrar väl upp till lungorna eller hjärnan och POFF så är jag död. Näää,får nog hasa mig till hvc på Torsdag om det inte försvinner.

Annars en helt ok dag,har ju fått luft utomhus för en gångs skull! Lite märklig natt bara,Elias var pigg klo 04:30,men hade tydligen krypit ner bredvid mig utan att jag märkt :D

Aaw

Var till Jakobstad på ärenden,sedan loppis och lidl. Har träningsvärk i vänstra benet av allt haltande :D Borde ha tagit kryckorna med,men de är så bökiga!


T-shirt till B :)
 
2 mumintabletter från 1996 :D Kanske ska ha dem som tavlor :P

Sedan hämta Elias som varit med mommo,samt bli förbannad igen på dessa pensionärer (som jag nämnt förut här på bloggen.). Denna gång har hon slagit/slagit efter min systerson samt hans kompis. Jävla satmara! 

Inga kommentarer: