tisdag 6 augusti 2013

Dagis

Idag var Elias och jag då till dagis på besök. Gick super! Han fann direkt "tanter" som han tydde sig till. Han ville inte ens därifrån,så tror inte det blir några problem där :)  
På Torsdag ska vi pånytt,sedan nästa vecka också. På riktigt börjar han 19.8. 
Mjukstartar med 3 dagar/vecka nu när jag inte har något jobb. (om det inte dyker upp något vikariat dvs) Tror det blir bra :) 

Benjamin börjar förskolan om en vecka. Min stora kille!

Annars då? Fick besök av Pernilla mitt på dagen och sedan satt jag någon timme och målade diverse stuff. Ett kvällsdopp blev det med,så skönt! 

Hoppas lite på åska (som de ju lovat),men tvivlar att det blir något. Blir ju rädd om det kommer för nära,men tycker det är mysigt och mäktigt sålänge det hålls på avstånd.

Imorgon ska jag skjutsa syskonbarnen till simskolan,sedan blir det att föra Benjamin till pappas. Sedan vettefan. Måste inhandla inneskor samt en ny skolväska till Benjamin,men vet inte när jag orkar till stan.

Målade över och gjorde ny :D
bye

Inga kommentarer: