tisdag 20 augusti 2013

Pinsam

Haha,jesus vad jag skämdes imorse. Jag lyckas alltid på något sätt. 
Nå,började med att stiga upp halv 8,få ungarna att äta lite mellan tjafset och bråken. Sedan jaga runt dem i lägenheten för att få på kläder. Benjamin ska vara i förskolan typ fem före 8. Bråttom fick vi kan jag säga. 
Så bråttom att jag,när jag fört B till förskolan och E till dagis,märkte att jag hade byxorna bakfram (alltså avigt). Bra Johanna,syntes ju inte alls någon söm eller några lappar. Bah,vad pinsamt. 

Drack en kopp kaffe,njöt av tystnaden,tog en varm dusch och kletade in mina fötter i Mary Kay-klet. Vardagslyx! 

Elias var bara till halv 12 idag,och likadant imorgon. I det stora hela hade det gått bra med honom,men en "tant" klagade på att han inte förstod sig på vad samling innebar. Då blev jag lite sur faktiskt. Liksom han är 2 år,och har aldrig förut varit på dagis,aldrig följt deras rutiner,så hur sjutton skulle han veta vad en samling är och hur man beter sig då?! + att det var hans första riktiga dag. 

Pöh. 


Nåå,for till mammas i brist på liv,och målade lite. Haha en toalettpappershylsa. Och nu ikväll har jag varit på föräldramöte. Riktigt trevligt. 



Skithus-uggla

Nu ska jag vifta ihop en sallad och sen lipa till Greys,för jag vet vad som kommer ske :D 


Bye.

Inga kommentarer: