lördag 10 augusti 2013

Tur & otur.

Har haft en helt okej dag. Varit trött som tusan,blev för lite sömn senaste natt. Ont i knät har jag också. Lyckades IGEN,men denna gång spiknykter. Märkte att Elias var ute på vägen vid Roberts,och jag slängde på mig R:s crocs och galopperade iväg ut mot vägen. Såklart var det ju en pöl där med lera i, och såklart halkade jag i den.. Jeansen blev nerlerade och knät blödde så det kom igenom. 

Nåja,kom hem från Jeppo typ 11 på förmiddagen,städade lyan och begav oss till mommos. Målade lite på krukan,så förhoppningsvist kan jag ta hem den imorgon. 

Så blev det Mary Kay-party hos Melissa. Provade all sorts sörjor i fejset,och jag vann ett Satin Hands-set! Wohooooo! Har nog aldrig haft så dyra smörjor i min ägo. Så nöjd! :) 

Nu väntar jag hem Benjamin,sedan blir det Greys-marathon. 

Urk. Nu har det svullnat upp också......

Min lyx-vinst! Tror det kostar runt 70€ annars :D

Inga kommentarer: