tisdag 13 augusti 2013

På G

Tisdag,och Elias 3:e besök på dagis gick hur bra som helst! Inte ett gnäll när jag lämnade honom. På Måndag börjar han på riktigt! Jag for på kaffe till Berras sålänge,och hittade en jättefin Mumin"tavla". Stod länge och övervägde om jag skulle köpa en filt också,den var så underbar! Mjuk och skön med en massa ugglor. Måste ha,när jag har råd.

Har mycket kul på G framöver! På Fredag ska jag vara försökskanin åt Melissa. Prova Mary Kay smink osv,kul
På Lördag kommer Jessica. På Söndag inleder vi Kulturveckan i Kaabi med Kuddnäs. Syrran skulle absolut dit och kolla kaniner :P Sedan blir det traktor-cruising. Ett måste för Elias :) 

Tåg ska vi gå och kolla nästa veckas Tisdag,och på Torsdagen blir det Muminshow! Måste ju delta i en massa när de väl ordnar något :) 


En mindre kul sak är att jag är kattlös. Romeo har varit borta i 2 veckor nu,och han är säkert död. Mannen i mitt liv,hmpf. Han som alltid brukar sitta på trappan och vänta när jag kommer hem,han som jag brukar "prata" med. Han "svarade" alltid. Aaw,lilla gubben :( 

Fynd!


Inga kommentarer: