torsdag 29 augusti 2013

Kissen

Är helt ensam hemma,känns konstigt. Smyger ändå på tå,som att jag skulle ha kidsen i säng. 
Var till Jeppo idag med Elias. Har varit trött den senaste tiden,och ganska nere. Ingen särskild orsak (tror jag?),men ändå. Hösten på kommande,så då brukar jag vilja typ falla i koma. 

Lucifer kissen (eller baboo,pupipupipooo som jag fjamsar på) flyttade hem idag. Han verkar inte ha några som helst problem hittills. Han har busat på som vanligt,och varit otroligt gosig. Han är som sin mamma,"pratar" hela tiden :P 
Får se hur natten blir..

Romeo däremot är hatisk,och rädd. Haha,han som är så stor och brutal jämfört med lillfisen :D

Fick samtal från Kela också. Och blev väldigt vänligt bemött. Hon lade som så att mitt ärende är brådskande. Så får hoppas jag snart får cash. 
Var inte som när man åker till Kaabi där man bara vill kasta sig över disken och riva ut orden ur munnen på dem. Slow mo.

Well,imorgon ska jag till stan. Helt ensam,alone,allena! Bara de som själv har kids kan förstå att det känns som en mini-semester att åka in till stan,trampa på i affärer helt SJÄLV.

Nu blir det mys med mini-kissen och Greys. 


Billiroolit
Priceless haha :D

Inga kommentarer: