måndag 12 augusti 2013

Monday

Hello. Hade ingen ork att skriva igår,så i will do it today instead. 
Igår blev det bara en lazy day,eller ja,jag skurade golven här i lyan samt var till Kaabi och handlade. 
Drog också ut Elias spjälsäng och flyttade Benjamins säng i mitt rum. Benjamin fick en säng från mammas. 
And guess what?! Elias,som förövrigt har sovit hos mig i 1 månad,han somnade i egen säng utan ett enda pip! Ett mirakel :D 

Kastade lite blonderings-shit i håret också,så liite ljusare blev jag. 

Idag har vi bara umgåtts,och jag gjorde en tavla av en kökshandduk :P Fiskade lite också,men inte ett enda napp. 

Imorgon blir det besök hos dagis för Elias igen. Ska prova lämna honom där ca. 1 timme. Tror det går bra. 
Benjamin börjar förskolan imorgon också,men han är hos pappa denna vecka. Säkert spännande! 
Jag ska till arbetskraftsbyrån imorgon och sedan till loppis.. 
 

Tavla :P

Älkade sis!



Har sökt med ljus och lykta efter ett mobil"skal" till min lumia,och nu ÄNTLIGEN hittade jag ett precis i min smak :) Blev 5,5€ inkl. post :) 
Wiiiuu

Nu hänga upp tvätt,sedan svälla i soffan!

Inga kommentarer: