torsdag 8 augusti 2013

New in

Hejåhåå! Började dagen med att försova oss,eller nja,vaknade av mig själv kvart över 8 och konstaterade att larmet inte ens var på. Men vi begav oss till dagis till typ 9. Lekte en stund och sedan vidare till Jeppo på en kaffe. 
Sedan Jeppis. Blev Lindex,halpa-halli och loppisarna. 
Såklart var byxorna jag ville ha slutsålda (just my luck!),men hittade ju såklart annat. 

In till Halpa-halli och köpa skolväska samt inneskor till Benjamin. En muminmugg hittade sig ner i korgen också,hups! Blev min 15:e mugg :)  

Så till loppis och konstatera att vi sålt för ganska mycket,kul! Fyllde på lite och tog ett varv. Hittade en tröja,en ugglekruka,och en traktor till Elias (som var helt träfärgad,men målade den :P ).

Helt underbart fina!

från loppis

Ugglekrukan,men har målning på G ;)
Happ,snart helg igen. Blir bara jag och Benjamin denna helg fast jag egentligen ska ha båda. Elias pappa åker iväg på björnjakt den helg jag egentligen ska vara barnfri,så vi böt helt enkelt lite. Men slipper ut på vift den 23:e,på Juthbacka. Ska bli skoj! 
 
Blir Jeppo imorgon eftersom R har kvällskift,så måste vara där med Elias. 

Och imorgon får jag träffa pappa och Elin som kommer hem från Turkiet ikväll,jihii :) 

Nepp,nu till soffan.

Inga kommentarer: