onsdag 14 augusti 2013

Pöllöt

Ohja. Var som sagt till Jeppis igår,och konstaterade att vi sålt för närmare 100€. Not bad! 

Idag blev det en oplanerad Jeppis-resa också. Stack iväg med pappa,lillsyrran och Elias. Shoppade lite nödvändigt och lite mindre nödvändigt,men ack vad nöjd jag är! Fick den älskade filtjäveln samt ett par byxor till mig själv :D
Blev en dyrare variant,men de var bekvämare helt enkelt. 

Aaaw.

Fick armbanden på posten idag :)

Lilla samlingen :D Mjukisugglorna hittade jag på loppis igår för 1€ st :P

Sumobild,men byxorna är SÅ fina

Annars så får jag väl snart "ny" bil. Pappas ena bil. Hans flickvän ska ha en ny så :) Märket klingar inte väl i mina öron,men den gick direkt igenom besiktningen och har aldrig haft några fel. En Peugeot 406 hette den väl. Får ha den tills jag fått fast jobb och har möjlighet att ta lån,för jag SKA ha en Toyota :D 

Nu blir det småningom att mysa ner sig under den nya filten. Ska upp tidigt imorgon när Benjamin ska iväg till förskolan.

Tjingeling.

Inga kommentarer: