torsdag 29 augusti 2013

Fail

Torsdag,och bara morgon ännu.. Förde Benjamin till förskolan,och vidare till Monäs för att hämta Romeo som igen smitit iväg dit. 
Finns en katt-dam där som Romeo hälsar på,men hon är kastrerad. Haha,failure. 

Nu sitter jag och väntar på att någon trevlig prick från Kela ska ringa upp. Hur länge kan det ta att vända några papper?! Fattar inte hur de fungerar riktigt. Vad ska jag handla mat till kidsen för? Vad ska jag säga till hyresvärden när jag inte kan betala hyran?! Kul,jävligt kul.Och nej,jag gillar definitivt inte att leva på Kela-bidrag. Vill ha ett riktigt jobb. 

Villaavslutning närmar sig också. Orkar inte med någon fest alls. Ingen är ju ute ändå,alla sitter på nån villa och möglar. Så,tror det blir Jeppo.  

Elias åker till pappas redan idag,så jag får ha lite alone-time. Tror lilla Lucifer ska få flytta hem idag,så får han bekanta sig lite innan ungarna kommer hem igen.

Busen

Inga kommentarer: