måndag 5 augusti 2013

Pants

Ännu en svett-dag bakom sig. Men,jag ska ikke klaga,snart har vi snöstorm och -20. Yäk.

Hmm,orkar inte skriva någon lång historia mer ikväll,så det blir snabbt. 
Låg halvt sömnlös inatt,och plötsligt kommer jag på : Iom att Elias har kommunal dagvård så har jag ju inte rätt att lyfta hemvårdsstöd. Tadaa,smart johanna! Så idag tog jag steget och drog in stödet,samt anmälde mig arbetslös. Var till Kela helt i onödan,bah. 

Efter Kela så hämtade jag Elias,och stack till loppis för att reda upp bordet. Hann gå till båda loppisarna och fyndade byxor till Benjamin vid Amida-loppiset. Han är i stort behov av byxor!  Massa Muminmuggar fanns också,men jag höll hårt i pengarna ;) 

Efter det till mommos där Benjamin varit sålänge. Var ner till hamnen och doppade oss också,skönt! 

Nu blir det duschen,sen ett avsnitt Greys. 


Lägg till bildtext


Inga kommentarer: