fredag 30 augusti 2013

Hallelujah!

Alla är säkert ute och svirar,men JAG sitter hemma allena med en cider. Eget val? Klart jag kan gå ut,men orka? (någon blir sur..) 

Spenderade iaf dagen i Jeppis. Med Wilma (systerdotter) som sällskap! Trampade igenom Tiimari,Lindex,Kappahl,tömde loppisbordet samt gick igenom ett varv,lidl och sen Mäcken. Alla som har varit med mig till stan är alltid dödströtta i bilen på väg hem :D
Hittade byxor till Benjamin thank you lord Jesus. Akut brist! 

Fick reda på hur mycket jag får i arb.löshetsersättning. Jo,hurra. På tisdag får jag 329 €,och direkt ryker det 200€ i hyra. Rich bitch! Hur 17 ska jag kunna klara mig på runt 100 lappen nästan 1 månad?!!!! 
Ja vitut. 

Får nog sätta saker till loppis igen,tjänade ändå lite extra där. Har övervägt att sälja mina muminmuggar också,och då är det verkligen kris. 



Till mitt hallelujah-moment då. Lyssnade på cd-skivor från typ stenåldern i bilen,och fann en låt som passar in ;) 




Puss hej

Inga kommentarer: