måndag 26 augusti 2013

Måntaaak

Efter en ganska orolig natt (elias sov dåligt) så vaknade jag trots allt utvilad och på rätt gott humör. 

Det förstördes litegrann redan innan jag fått min första kaffekopp,för det blev ingen bahahh. Elias drog ner kissen från diskbänken,vilket resulterade i att kaffekokaren följde med,och kaffekannan gick i 1000 bitar. 
Nice one. Ännu en extra utgift?

Well,slängde av Elias vid dagis och brummade iväg till Sandsund till Jessicas. Var säkert dagens godaste kopp kaffe kan jag säga. Min älskade vän donerade en av sina kaffekokare till mig,så jag behövde inte ens köpa en ny. Tack! 
Sedan det vanliga racet - loppis,lidl.. Sedan hämta Elias,som varit jätteduktig på dagis! :) 

Mitt projekt förklarade jag färdigt idag,och nu ikväll fick jag det hemfraktat. Bara att fixa lite till så kanske jag vågar visa upp det :P Slängde även ut Benjamins gamla skrivbord,som var onödigt stort. Skulle behöva en byrå,men efter att ha grävt igenom pappas vind,uthus osv så får det vara.

Hamstrade en massa långkalsonger,blir ju vinter ;)

En av mina hemgjorda hyllor fick bli nytt hem till B:s figurer :)
Nu är alla måsten avklarade,och Elias somnade direkt. Så nu blir det soffan. 

Dingeling!

Inga kommentarer: