onsdag 21 januari 2015

37,4

Hejjee. Imorse kände jag mig konstig. Ovanligt trött,och hängig. Konstaterade att jag hade stegring. Släpade mig ändå iväg till Jeppis och strosade på loppisar. Hittade bara en tröja till mig,en pyjamas till Benjamin samt några ramar (som jag nu målat,och visar upp sen). 

Ska snart hämta hem Elias från dagis. Igår hade han inte alls varit sig själv. Skulle ju bara fattas att han blir sjuk nu,när jag ska börja på Måndag. De har ju "magafari" både vid skolan och vid dagis,så får väl vänta oss såna trevligheter också. 

Jag ska troligen till hvc imorgon och visa upp min hand. Tänkte att jag skulle avvakta och se om de blir fler,och visst,imorse hade det ploppat upp nya utslag. Börjar tröttna på detta. Svider,kliar,handen känns stel,och kan gå från kall till jättehet på bara en stund. 

Googla ska man ju inte,men kunde ju inte låta bli. Att jag vaknar helt svettig på nätterna beror på att jag är i klimakteriet,eller har cancer. Mina utslag,febern är HIV.  Då visste jag det. 

Nå,ska lalla vidare. 

Hej. 




Mina välmående händer?

Inga kommentarer: