tisdag 13 januari 2015

Tennisboll.

Tisdagkväll it is. Inget himlastormande har skett. Har möblerat om i kidsens rum i brist på annat,samt hållit på med scrapbooking online. Fan,det är beroendeframkallande. 
Imorgon ska jag på möte,sen springa en massa ärenden. 
Sen hämta kidsen,och vidare till pappas. Han och flickvännen sticker iväg till Bali på Torsdag. 
Tro nu inte att jag är avis på något vis. Sitter hellre här i Finland med plusgrader,minusgrader om vart annat så mina läppar påminner om sandpapper och bränner som eld på kvällarna,och mina kära utslag runt käften stora som tennisbollar. Riktigt gemytligt. 

Noniin,Elias slappar framför Pettsson och Findus,och jag försöker samla mod till mig att klä av mig och hoppa i duschen. Fryser halvt ihjäl redan att tänka på det. 
Sen läsa en skvätt,ett avsnitt Supernatural och så i säng. 

Bajs. 



Tråk-klott



Inga kommentarer: