tisdag 20 januari 2015

Skabbin

And it's back. För 3:e gången. Talar om mina händer,eller främst min högra hand. Svidande,kliande utslag /blåsor. Vettefan vad det är,men höstblåsor (som läkaren lade som diagnos) kan man ju utesluta eftersom de kommer tillbaka hela tiden. Kanske,kanske man skulle behöva visa upp dem,så jag skulle få nån sörja eller liknande. Svårt att arbeta med svidande,svullna händer. Inuti handen,på ena fingret har jag nåt stor innanför huden. Svårt att förklara,men ont gör det iaf. 

Nå,ett möte avklarat,ska småningom på nästa. Ska till min praktikplats och skriva avtal. 
Var till Bibban och lånade massa sagoböcker,samt några till mig själv. 


Hade ju siktat på pulkabacken ikväll,men det är ju kallt som fan. Förstår inte varför jag fryser konstant. Kan det månne ha att göra med min viktnedgång? Maybe. 

Igårkväll klickade jag hem "fattigmansbollarna" samt ett nytt telefonskal. Hoppas de kommer fort!




Nå,ska äta nåt nu,sen iväg. 

Hepp!



Inga kommentarer: