torsdag 29 januari 2015

Ei voi mitään.

Torsdag. Ganska lame dag egentligen. 
Var och visade handen igen åt sköterskorna,som tyckte det var bäst att gå till läkaren igen. I väntan på att klockan skulle bli 14 så invaderade jag och Elias biblioteket. Lånade hem en massa sagoböcker,samt 2 till mig också.

Läkaren såg ju att kortisonsalvan inte haft någon verkan. Hon kollade också mina fötter,som betett sig märkligt,och visst,där hittade hon också utslag. Nytt smörje-recept samt ännu en vecka sjukskriven. Är det fortfarande lika många utslag efter nästa vecka,så får jag remiss till hudpoli. 



Nå,det är att bita ihop,och hoppas att det blir bättre med nya salvan. 

Helg på kommande igen en gång. Barnfri sådan. Blir väl samma juttu,Jeppo imorgon,sen på Lördag kommer pappa hem så då ska jag träffa honom.

Bajs. 

Inga kommentarer: