torsdag 15 januari 2015

Nipprig.

Torsdag. Benjamin är förd till skolan för en bra stund sen,Elias kollar Tom & Jerry. Ska börja ställa oss mot Jeppo. Ska hoppa bomben på den sjusovaren,får inte jag sova ska ingen annan heller göra det haha! 
Sen ska jag och Elias vidare till Jeppis. Ska åtm. till Mäcken,för det lovade jag att vi skulle göra om kidsen fick x antal hjärtan på schemat. Och se där,det var Elias som klarade av det bäst. Men nya tag nu på Söndag då Benjamin kommer hem. 
Troligen blir det Citymarket också,för jag ska ha den nya muminmuggen. Sen beror det på Elias humör,om det blir flera butiker. 

Sen ska vi nog hinna träffa moffa en sista gång före han åker iväg till Bali. Är alltid så nipprig (vilket ord haha.) när någon reser nånstans. Planet kan ju störta eller nåt annat hemskt. 

Sen kommer kära Jessica och hälsar på. Länge sedan vi träffats tycker jag,även om vi träffades hastigt igår. 

Anyway,ha en fin dag alla,uppdaterar kanske senare!

Byebye


Inga kommentarer: