fredag 9 januari 2015

Fredag.

Uppe med tuppen. Nästan iaf. Men jag är faktiskt pigg,eftersom vi till skillnad från andra nätter har haft en supernatt! Har sovit hela natten ostört,och båda barnen har sovit i sina egna sängar. Gjorde ett nytt schema till båda och det verkar ha funkat,första natten iaf.

Annars har det bara varit det vanliga.. Städa,tvätta osv.. Nåja,lite pyssel har jag gjort. Kom på en kväll att jag sett massa plastband vid pappas i uthuset. Så nu har jag börjat virka av dem. Går trögt kan jag säga,men har kommit en bit på vägen iaf. Benjamins fula lampa gjorde jag om också,och den blev rätt så cool till sist! 

Igår var jag ute med barnen trots huvudvärk och stegring. Gjorde en stor snögubbe och en snökoja,som redan rasat. 

Helg igen nu,och inga speciella planer direkt. Siktar lite på loppis imorgon,men får se. 

Bye. 


Före

Efter



Inga kommentarer: