onsdag 28 januari 2015

Omotiverad.

Känner mig hopplös,som en groda utan ben typ. Sjukskriven resten av veckan. Läkarbesök nästa vecka igen,om handen inte blivit bättre. 
Sweet mother of God vad less jag är på detta. Har nyss kämpat med dammsugaren och skurmoppen. Tillochmed DET gör ont att hålla i. 
Skulle ju vara kul att veta vad jag lider av. Men man får väl nog ta tältet med och bo utanför hvc innan de ger någon remiss vidare. 

Annars inget nytt direkt. Har fixat ny förvaring till muminsakerna. Hittade en hylla i pappas uthus som jag gjort typ i lågstadiet. Målade den vit och slängde upp den på väggen. Kan ju säga att det inte är lätt att måla med vänster hand. 





Det får duga. Ska hoppa i duschen nu,sen läsa tills jag ska hämta Elias. Benjamin kommer också hem idag. Imorgon får jag väl åka till Kaabi IGEN. Var dit i onödan imorse. Ska nog sticka in på bibban då i samma veva,så Elias får välja sagor. 

Tack hej. 

Inga kommentarer: