måndag 26 januari 2015

Irritation

It's just one of those days i guess. Allt irriterar mig. Min hand,som svider värre än någonsin,det liksom sticks i den. Svårt att förklara. Värdelös är den iaf. 
Vädret är åt h*lvete,typ en halv meter snö i Munsala-korsningen. Håret är som ett fågelbo,förvånar mig att ingen försökt häcka i det. Mitt vänstra öga är större än det högra,jag ser ut som Quasimodo.
Chokladen jag tryckte i mig påväg från Jeppis,nu får jag ännu fler finnar och går upp några kilo. 
Så usel dag,så den kan inte bli värre. Måste ändå lite fnissa åt mig själv när jag kom på att jag svor inombords över att folk har upp julbelysning ännu hahah. 

Nå,det är att hoppas på att resten av dagen blir bättre. Känns bättre redan efter en kopp kaffe. Ska lägga näsan i boken nu en stund före jag ska hämta Elias. 


Hej.


Inga kommentarer: