fredag 8 februari 2013

Bara för att..



..jag är dödligt uttråkad! Kidsen kollar Mumin,och jag kommer göra en sånhär ;) 



Bild 1 - Någon du umgås väldigt mycket med.  

Mina barn dagligen såklart,men om jag måste välja någon annan så :P 

Lillsyrran :)

Bild 2 - En knasig/knäpp bild på dig och en kompis.  

Jessica and me :P 

Bild 3 - En gammal bild på dig själv.  

Liten och oförstörd haha

Bild 4 - En person som du saknar 

Min farfar. Han dog 2001. 

Bild 5 - En bild från en tid du saknar.  

Jakobsdagar 2009. Saknar sommaren -09 överlag,hade så kul! 

Bild 6 - En bild som egentligen aldrig skulle visas på bloggen.  

Bäääää

Bild 7 - En bild från din fritid.  

Har ju inget jobb,så jag har ju bara "fritid" egentligen. (Fast jobbet som mamma är 24h)


Bild 8 - En person som är snygg.  

Mums!

Bild 9 - Någon du alltid har roligt med 

Jessica

Bild 10 - Din favorit artist.  

Amy Lee från Evanescence

James Hetfield från Metallica

Bild 11 - En person du kan berätta allt för.  

Jessica igen :D

Bild 12 - En bild som gör dig glad 


Bild 13 - En bild du alltid skrattar åt.  

Priceless hahaha

Bild 14 - En bild som du inte vet varför du har.


Bild 15 - Bild på din familj. 

Har inte EN bild på min hela familj,så får väl lägga skillt :P 

Pappaaaaaa
Mamma hahaha
Syrran

Full bror haha

Pikkusisko :) 
+ alla syskonbarn :D


Inga kommentarer: