söndag 10 februari 2013

The weekend.

Blev lite ändrade planer igår,men i survived. 
Har faktiskt varit hos mamma största delen av helgen :P 
Suttit och ritat massor. Lillsyrran är fantastiskt bra på att rita för att bara vara 10 år! Skulle ha behövt fota hennes teckningar,men en annan gång.

Städade lägenheten i Fredags,men syns ingenstans nu längre.. 

Idag kom Elias pappa och vi satt flera timmar hos mammas och babblade,ritade,drack kaffe osv.. Han stack iväg efter sin kära skoter,och jag hade tänkt provköra,men det hann bli mörkt före så jag vågade inte :P
En stund på tumanhand fick vi ju iaf :)

Benjamin har åkt iväg till pappa,och Elias sover. Återstår väl bara film och fett nudå. Pappa hade handlat massa mat åt mig idag. Aaaw! 

Fick ett samtal om jobb idag också. Vikariat,men kan ju inte ta något sålänge jag har hem Elias. Suuuck! 

Hmm,vad ska man hitta på denna vecka då? Förslag anyone? 


Freya my giiiiiirl 



Kan snart tapetsera Benjamins rum med Muminteckningar haha. Men allt för mina barn ofc :) 


Nej nu film! 


Inga kommentarer: