onsdag 6 februari 2013

Harvinaisuus.

Alluuu,Onsdag idag då (ifall det gått någon förbi). 
Ganska händelselös dag egentligen. Satt 1½ timme i stan,sedan till Jeppo,drack kaffe,hade högläsning (muhahha) osv.. 
Kallt som satan är det ju,fryser helt okontrollerat! Kanske för att det typ var 12 grader i Jeppo? INNE alltså. Brrr! 

Elias började gå och säga "Tuta,tutaaa",så han fick ta natten nu :) Somnat direkt verkar han ha gjort också. 

Kanske man skulle åka iväg till stan imorgon? Bara sådär annars..Kan ju hamstra hem 68cents mjölk från Lidl då också! Mycket billigare än någon annanstans! Elias dricker ju makalösa mängder. 

Nu till orsaken till min rubrik.. Ofc har jag IGEN handlat något. Men jag kunde inte låta bli. Har aldrig under mitt liv som muminfan sett en sånhär (därför ropade jag till mig den fort som fan!) :

Denna fick flytta in i Benjamins samling :) 

Till er som inte vet,så är det markattan (?) ur Mumindjungeln :D


Denna fick jag för 1,80 INKL post :)

Inga kommentarer: