tisdag 5 februari 2013

Slut

Muhah,trodde ni skulle få läsa något riktigt smaskigt? Sorry to dissapoint you. Jag sjunker inte så lågt ;) 

Tisdag idag huh? Blev en hemmadag.. Har märkt att sådana dagar spårar det ur totalt här. Ungarna klättrar på väggarna,river och sliter i varandra,bråkar om leksaker,skriker för full hals (bara för att de vet att det retar gallfeber på mig). Hädanefter får jag nog planera in lite aktiviteter de dagar Benjamin är ledig från dagis. 
Mina öron är trötta och mitt humör är på 0. Btw har jag något märkligt med mitt vänstra öra. Bubblar i det och när jag ligger ner så "rinner" det. Något bakom trumhinnan maybe?

Well,nu sover kidsen skönt. Blir tidig uppstigning imorgon när Benjamin ska köras till dagis.
Efter det blir att vara hemma några timmar,sedan iväg till Jeppo igen och hämta Robert,och vidare till stan.

Benjamin åker iväg till pappas så får se vad jag och Elias hittar på :) 



yeah,whatever..



SENASTE
1. Vän du träffade: Familjen ofc..men Maana?
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. SMS: Törs jag skriva det? ok... "ja älskar de"
4. Du kramade: Benjamin

IDAG
5. Kläder: Riktig äkta SUNK = Sliten topp,fleecetröja,mjukisbyxor,mössa (Bad hair day...)
6. Bättre än igår: Ja,vad..?

IMORGON
7. Är det: Onsdag
8. Planer: Jeppo,hemma,jeppo-stan.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inget eeeh planerat iaf.

FAVORIT
10. Nummer: 6 haha
11. Färg: Blå
12. Årstid: Våren!
13. Saknar du någon?: Det gör jag väl.
14. Humör för tillfället?: Ganska pissed.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Lyfte Elias ur sängen.
16. Vad åt du sist?: Pizza hos pappa
17. Vad irriterar du dig på?: Orättvisor,skitprat,folk som helt enkelt inte kan MIND THEIR OWN BUSINESS!
18. Tror du på distansförållanden?: Nej.
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen actually.
20. Tror du att personen tänker på dig med?:  Ingen? Jo säkert.. ? 
21. Vart reste du sist?: Bah..eehm,Haparanda med r.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Satt och kollade Arkiv x.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa
24. Ler du ofta?: Nej.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Neee
27. I vems säng sov du i igår natt?: JESUS säng förstås. Nääe,min egen.
28. Vilken färg har din tröja?: Tvättblekt svart.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: De må hende.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Det också. 
31. Gråter du när du skadar dig?: Beror på hur pass,men när jag föll i trappan så grät jag ja. Många år sen dock.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Det kan man ju inte påstå :P
33. Vad gör dig glad?: Mina barn (när de är på gott humör dvs.)
34. Önskar du att du var lyckligare?: Det gör man väl alltid?
35. Är lycka överskattat?: Tror inte vi här i I-länderna har förstånd att vara lyckliga över det vi har. 
36. Kan musik göra dig glad?: Nääe haha,hör bara på depp. 

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja,de jag varit tillsammans med. Samt mina närmaste vänner.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Absolut.
39. Har du en flick/pojkvän?: Jag har ju min kisse,Romeo :D
40. Är du nöjd med det?: Jepp!
41. Är du kär?: I kitty? Absolut haha. Näämen,jag vet inte.. 

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Nämner inga namn,men kan ju tillägga att jag inte är ensam om att känna HAT till denna person ;) 
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha när jag gick i lågstadiet.
44. Är du en mobbare?: Nej. 
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Har hänt.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Vem har inte? Därför,ha inga förhoppningar alls,då kan du inte bli BEsviken ;) 

Avslutar detta väldigt motiverade inlägg med några bilder från idag :)


Ritade på Benjamins begäran :) 

Glad pojk :P 

Allvarlig pojk? :P 

Inga kommentarer: