måndag 4 februari 2013

Pretty much helgen..

Hmm.. Where to start? 
Fredag satt jag och Elias bara hemma. Han lyckades som vanligt,hade gett honom en penicillindos,och i min tankspriddhet lämnade jag tydligen fram flaskan.
 Hängde upp tvätt,och kom tillbaka till köket och möttes av en stor vit pöl på golvet. 
Hela flaskan var tom. Fick ringa runt till apotek och hvc. Fick slutligen utskrivet ett nytt recept. 

Bar iväg till Maanas efter att Elias åkt till pappas. Lyssnade på musik,drack öl osv.. Vidare till ett annat place,blev bjuden på vin. Sedan till Pedros. Lite folk som alltid på Fredagar. Minnet sviker,men jag tror det var en ok kväll? :P 

Lördagen blev det bara turkmakaroner,pizza och film. 

Igår städade jag hela lägenheten. Behöver jag ens säga att det inte hölls städat länge? Lika eländigt nu igen. 

Inget särskillt på G denna vecka heller,eller jo,imorgon ska Benjamin anmälas till förskolan.. Annars inget, tror jag dör av tristess! Seriously,i need a job!

Sur kisse?

Blähäää
Får väl lägga Elias i säng en stund,sedan efter Benjamin till dagis. 


You really think you're making me jealous? No,i feel sorry for you. You actually believe your own lies ;)

Inga kommentarer: