söndag 17 februari 2013

Sunday..

Jepps,igen en gång. Har haft en helt ok helg! 
I Fredags badade vi bastu och myste i Jeppo. Kollade film,men orkade inte se den klart haha. Gick väl i säng redan 11? Var SÅ trött.
Lördag så stack jag iväg till stan.. Före det så hann jag provköra R:s skoter :)
Sprang till Lindex,halpa-halli,Lidl,loppis osv.. Hittade lite smått bara.

Hahah,snyggve :D

Muurla glastavla :) 

Tröja och påslakan till Elias för sammanlagt 2,50 :) 
Så for jag hem,färgade håret (svart ofc). Vidare till mammas då för att bada tunna. Blev lite mer än vad jag planerat krhm..Men,hem kom jag redan 12,så det var ju helt mänsklig tid. 

Hahaha,kusin PIRKKO! 

:D
Idag fick jag hem bara Benjamin,så nu ikväll har vi pysslat,ritat osv.. Det är så sällan han får egen mamma-tid. Nu är han duschad,och lagd i säng. Han var nöjd! :) 



Imorgon blir det att stressa iväg till dagis,sedan till R:s och hämta hem Elias :) 


Byebye

Inga kommentarer: