tisdag 19 februari 2013

New stuff

..igen hähäää. 
Vad har skett sedan Sönda? Nada. Tråkig grå vardag. Idag var ett litet undantag iaf,var på dejt till Nyykaabi och träffade Melissa och Nina + barn :) Trevligt att sitta och prata bajs med någon fullvuxen! 

Annars inget nytt under solen.. Söker jobb,men tycker det är dåligt utbud för tillfället. Iaf inom det jag kan tänka mig att jobba med. 
Blir ju galen av att sitta hemma! 

Fick äntligen min Sniffmugg på posten. Paketet har varit försvunnet sedan Fredag,men idag kom det! :) 



Denna roffade jag åt mig fort som fan haha! 

Muminmys


Hah fick så kul imorse (är annars ganska tvär när jag nyss vaknat),Benjamin kommer in i sovrummet och ropar "Terve Rouva Vilijonkka" :D Haha,vem kan vara sur då? 
Mina älskade barn!


Imorgon blir det dagis för Benjamin,och jag och Elias ska till Roberts. 

Hepp! 

Inga kommentarer: