tisdag 12 februari 2013

Fett-tisdag.

Jepps,det är det. Antagligen första året jag inte äter fastlagsbulle! 

Imorse kom kära Jessica hit. Fick en tidig vändagspresent hihi. Choklad,en elefantnalle och en nyckelring i form av ett hjärta :) Aaaw! 

Efter att hon åkt kämpade jag med att få Elias på middagsvila,men nej,han smiter ur spjälsängen numera. Så smällde iväg ut och köra istället. In med papper och shit till FPA,sedan till loppis. Hittade inget speciellt,bara ny vaxduk som jag fick klippa bort över hälften av.. Men äh,får duga!

Mumintröja till Elias

Vaxduk 
Kom väl hem runt halv 7,och för en stund sen var syrran hit på kaffe! 
Återstår väl endast film då.. 

Elias har lyckats totalt de senaste dagarna,håller på att bli knäpp! (mer än vanligt) 
Var till butiken häromdagen,och sålänge jag betalade så hann han smaka på 5 äpplen.. Nåja,fick ju gratis äpplen,men pinsamt! 

Idag har han "bara" spillt ut hela saltkaret,petat bort flera tangenter på datorn,klottat ner hela wc med barnschampoo,samt öppnat bildörren när vi körde i stan. (har inte hittat någon barnlåsfunktion på skitbilen!)

Fick också ett totalt bakslag igår,ekonomiskt sett. Men det redde upp sig,tack vare min älskade pappa! 

Hej

Inga kommentarer: