tisdag 5 februari 2013

Give me strength.

Varför ska det krånglas om allt? Och då menar jag precis ALLT. 
Benjamin ska som sagt anmälas till förskolan idag. 
Nu ska det då krånglas om VAR han ska vara. 
Så nu på några timmar ska jag veta var jag ska bo dehär närmaste 7 åren! Bara sådär. Jahapp. 
Jag får inte sätta honom i förskola här i byn där jag bor,nej,han ska tydligen till Munsala..typ 7 km härifrån. 

I Munsala kommer jag aldrig att börja bo,det vet jag med säkerhet. 

Alternativ har jag,men det är mellan mig och en annan ;) 

Nå,det är ju först till hösten,och mycket kan ju ändra före det! Men anmälas ska han ju åtm. Man behöver ju inte ta platsen i fråga. 


Ett annat irritationsobjekt är att folk tror sig ha mycket att säga till om i mitt liv,och i andras också för den delen. Liksom wtf? Har ni inget eget liv? 
Men sött att ni bryr er haha. 

Försök förstöra,i don't care. Jag vet själv hur det ligger till så :)


Puss hej :) 




Inga kommentarer: