torsdag 21 februari 2013

Tired

Är igen helt slut. Brukar inte vara såhär,inte denna tid på året iaf.. Mest på hösten jag brukar vara såhär trött. 
Får väl börja knapra vitaminer. 

Har haft full rulle här största delen av dagen. Elin (syrran) och Wilma (systerdotter) kom hit efter skolan. Så de har jag spenderat dagen med :) Jag städade hela lägenheten och kidsen kollade Mumin..
Åkte iväg med dem till stan sedan,skulle köpa hårfärg eftersom syrran ska ha slingor.
Det ska vi syssla med här imorgon,hoppas det blir fint! 
Hämtade upp Benjamin då efter. Så det känns i skallen nu efter att ha hört på 4 barns babbel :P 

Fredag IGEN imorgon.. No plans,förutom att Elin och Wilma kommer. Blir väl mammas skulle jag tro. 
Lördag vet jag inte heller,får väl troligen besök ;) 


Hah Elias flyttade hemifrån imorse :D
Hela saltkaret ut över golvet,ingen tvekan om VEM  hah

Nej nu kastar jag mig i soffan och kollar senaste avsnittet av The walking dead,har inte hunnit se det ännu.

Puss på er! 

Inga kommentarer: