torsdag 7 februari 2013

Fynd!

Ah,tog en sovmorgon till 10. Elias är som sin pappa,vill sova länge på morgnarna :P 
Ställde oss iväg till stan efter att ha ätit frukost och druckit kaffe. Bilen startade såklart inte! TROTS motorvärmare.. Men,det är nån sorts löskontakt eller något vid akkun som är slut,för efter några nyckelvridningar startade den.. Har hänt förr.

Sprang igenom loppis,eftersom Elias blir som tokig direkt vi kommer innanför dörrarna. Gnäller och skriker. Men jag hann få syn på en grej,som jag nappade till mig såklart! 
En jumpsuit,ursprungligen från Kappahl. Dessa kan man få betala mellan 15-25€ för BEGAGNADE. Jag köpte denna för 8€ :) 


Brukar inte köpa smycken på loppis,men dessa var nya och kostade 50 cent! 

Dynvar 20 cent :) 
Denna damp ner i lådan idag,så söt!! 
Säljer Benjamins "bokstavsjumpsuit" eftersom den var på gränsen till för liten. Så har man ju införtjänat allt detta :P Gud vad klipsk jag är ;) Businesswoman! 

Bye

Inga kommentarer: