söndag 24 februari 2013

Das helg.

Jeuuu,helt ok helg faktiskt. Inga större katastrofer har inträffat iaf :) 
Igår var vi typ hela dagen vid mammas,barnen lekte och jag ritade och löste korsord hah. (pensionärvarning!)
Åkte iväg och hämtade Robert på eftermiddagen,och tillbax till mammas där vi badade tunna. Skönt! 

Åkte hem och lade kidsen i säng och bänkade oss framför en film.. "Precious",den ska ni se. Väldigt (enligt mig) upprörande film. Gick väl i säng typ halv 1,var totalt kaputt.

Idag har vi återigen bara svullat vid mammas,ungarna har badat och jag ritat.
Nu väntar vi på att Jessica ska komma,sedan åker Benjamin iväg till pappas. 

Imorgon ska Elias vara hos mommo,och jag och Elin åker iväg till stan på loppis! 



Lilsis


Elins Donna :) 


Kladdmuffins :P 
Vann en budgivning häromdagen också :) Fick Seikkailu-muggen billigt! Den utgår i sommar så den måste jag ju ha! 



Inga kommentarer: