tisdag 2 april 2013

Äckeldag

Yepp,skulle inte alls behövt stiga upp idag känns det som. Men med 2 busar som hoppar på en i sängen har man inget val. Lägenheten ser rätt ut sagt ut som ett bombnedslag,1000 kg tvätt i korgarna,jag själv har så smutsigt hår så jag skulle behövt gå med mössa hela dagen.

Ja,patetiskt,men min dag blir röv om mitt hår inte är rent haha! 
Men att gå och duscha,och lämna kidsen ensamma vågar jag inte. De skulle nog ha hunnit halva byn runt innan jag varit klar.. 

Fick iaf postat en del jag sålt,och så blev det kaffe hos syrran. 

Nina var hit också,med Avon-stuff. Fick en vinst också,som jag inte ens vetat att jag vunnit heh. 



Surfade runt på diverse jobbsökarsidor idag,och tänkte skicka in en ansökan. Bara jag skulle hitta mitt jävla avgångsbetyg! :( 


Nu blir det Criminal Case,har totalt fastnat för detdär jävla spelet haha! Sedan ett nytt försök att kolla säsongsavslutningen av TWD!  Hade lyckats ladda ner SPANSKT igår. Prff!


Imorgon sticker jag och Elias iväg till stan! 


Bye!

Inga kommentarer: